marți, 31 martie 2015

Como se dice aicia la voi la ....

... la mâncare?

Ahhh ... am rămas pe sistemul spaniol de duminica trecută. Îmi revin imediat. Mă ține vreo 14 secunde. Prietenii știu de ce! :)))

  • ....................................................................

                                                                              \/
                                                                              \/
                                                                              \/




       Să revenim. Am fost adoptată și eu în familia bloggerilor ieșeni și ca orice familie care se respectă, duminica se ia masa ... în familie.

       La Madrilena am fost pusi pe șotii mai ceva ca niciodată. Am râs de am dat în plâns. Mic, intim și cochet, La Madrilena a fost locul ideal pentru noi. Pare-se că-i singurul restaurant cu specific spaniol din Iași, așa că deliciile culinare ne-au surprins pe toți.
      Întârziată din fire, am avut noroc că am prins ultima felie de Tortilla Espanola. A fost așa de bună că mi-am mai comandat o porție la pachet, s-o savurez până la ultima bucățică. Am continuat cu Paella. Nu știu să vă descriu ce a fost acolo, dar vă arăt o poză. :D



        Desertul casei, un fel de cremă de zahăr ars, a dispărut ca prin minune din farfurii. Pofticioșii au trecut la șantaj sentimental pentru porții în plus de desert: ba că nu au primit, ba că au copii acasă, ba că soția e gravidă.
Una peste alta au o Sangria demențială. Mai ales fructele din ea. Como se dice la banană, Alexandra? :)))))

Paul, organizatorul întrunirii, a fost și fotograful de serviciu. Așa că dacă vrei să vezi cum arată distracția, aruncă un ochi aici. 

Până una alta, salutări gazdelor noastre care au avut grijă să ne învețe câteva din bucătăria spaniolă, să ne povestească despre mirodeniile aduse tocmai din Spania și de minunatele lor rețete.

Pe data viitoare! ;)






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu